במגוון הרשתות החברתיות השונות הקהל חשוף לכמות
עצומה
של תוכן וכדי שהפרסום בפייסבוק או כל תוכן שמועלה
ימשוך את העין ויהיה אפקטיבי –
וישיג את מטרתו נדרש להיות ענייניים.
הרשתות החברתיות תורמות לשיח ולקשר בין אנשים
אך יחד עם זאת גם חושפות מידע רב בזמן קצר ולכן לרוב הקהל אין זמן לקרוא הכל כל
הזמן.
לפיכך חשוב להיות ממוקדים ולמשוך את הקורא כבר בהתחלת הפוסט עם פתיחה
מעניינת או פאנץ נחמד.
חשוב כבר בהתחלה לגרום לקורא להמשיך לקרוא את הפוסט שלכם.
חשוב שגם המסר כולו יהיה קצר וקולע בנוסף להתחלה חזקה ומעניינת,
לרוב האנשים אין
זמן וסבלנות לקרוא פוסטים ארוכים, חשוב להיות ממוקדי מטרה ובעיקר יצירתיים.
להמשך ועוד טיפ לכתיבה שיווקית לחצו כאן
מומלץ לנסח ולחשוב על מסר שמצריך מחשבה כדי להיות
מובן וברור לגולשים,
כלומר מסר בהיר ומובן מצד אחד אך כזה שלא יאבד בתוך כל התכנים האחרים,
עם
מסר ייחודי ושונה שימשוך את תשומת לב הגולשים של ברשתות החברתיות לסוגיהן מוצפות
בתכנים רבים של חברם, מכרים, מפרסמים ועוד.
יצרו לכם ייחודיות בתוך כל זה.
מסר
ברור וקריא יהיה גם קליט כלפי הגולש, המסר ייקלט כאשר יקראו אותו באופן מיידי ולכן
הסיכויים של מס מסוג זה ללכת לאיבוד הוא קטן יותר.
חשוב מאוד להיות ייחודי ויוצא דופן כדי להראות נכונות ויחודיות ברשת.
לעוד טיפ לחצו כאן
ניתן להיסחף לשהות ממושכבת הפרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות מבלי
להרגיש את הזמן עובר ולכן חשוב לקבוע שעות מוגדרות ומסגרת זמן ברורה ולהקפיד שלא
לחרוג מכך.
בנוסף רצוי לכבות את פונקציית ההתראות
וכך ההתנתקות תיהיה קלה יותר.
חשוב שהדבר לא יפגע ברצף העבודה של העסק שלכם
ובהתמקדות בעבודה.
חשוב לבחון מתי הקהל שכלם נמצא בפייסבוק ולפי זה להתנהל נכון שזה לוקח זמן להבין מתי הקהל נמצא בפייסבוק אבל זה עדיף ככה תמיד תוכלו לגייס לקוחות חדשים דרך הפייסבוק וברשתות החברתיות.
לעוד לחץ כאן
בכתיבת תוכן שיווקי חשוב לחלק את הטקסט
לחלקים שמסודרים כשנקודות עיקריות של הדברים העיקריים אותם תרצו לכתוב, יש לכך כמה
סיבות.
ראשית, ויזואלית מבנה הטקסט כאשר הוא מסודר ומאורגן מושך את העין של הקורא
יותר מטקסט שרשום כפסקה אחת שמתמשכת.
יש להיות עינייני ולכתוב את הדברים החשובים
בכותרות המשנה כדי שהקורא יוכל להתמקד במה שבאמת מעניין אותו.
שנית, חשוב להבין
שאנשים מוגבלים בזמן ולא יכולים להשקיע את כל זמנם בקריאה של המאמרים, דבר שבאופן
אוטומטי גורם להם לקרוא את הכותרת ואת כותרות המשנה לפני כן ולפיכך לקבל החלטה האם
המאמר מעניין אותם ודורש קריאה לעומק.
יש לכתוב בצורת נקודות מכיוון שהדבר יקל על
הלקוח את הקריאה ויחסוך לו זמן וכך גם יוכל להיחשף ליותר תוכן משמעותי עבורו.
לעוד טיפ איך לכתוב שיווקי לחץ כאן
בכתיבת תוכן שיווקי, מלבד העובדה שהטקסט עצמו מומלץ
שיהיה מסודר לפי נקודות וכותרות משנה, חשוב לבצע מעבר והגייה על הטקסט לפני שהוא
מועלה.
שגיאות איות, טעויות מקלדת, הגייה לא נכונה ושימוש בשפה לא תקנית ושגויה
יכולים לתת רושם של חוסר מקצועיות וחובבניות עוד לפני שהלקוח מכיר או מתעניין בך.
ולכן חשוב כאשר כותבים מאמר שיווקי לאתר או אפילו פוסט מקצועי לצורך פרסום בפייסבוק לעבור על הגייה נכונה ולאתר שגיאות וטעויות.
במידה ואינכם בטוחים
בנכונות השפה או צורת ההתבטאות ניתן להיעזר בחבר או בן משפחה אך מומלץ להיעזר
בעורך לשוני מקצועי או כותב תוכן מומחה בתחום.
רוצים עוד טיפ ? לחץ כאן