יום רביעי, 26 ביולי 2017

כתיבת מסר ברור בתוכן השיווקי

מומלץ לנסח ולחשוב על מסר שמצריך מחשבה כדי להיות מובן וברור לגולשים, 
כלומר מסר בהיר ומובן מצד אחד אך כזה שלא יאבד בתוך כל התכנים האחרים, 
עם מסר ייחודי ושונה שימשוך את תשומת לב הגולשים של ברשתות החברתיות לסוגיהן מוצפות בתכנים רבים של חברם, מכרים, מפרסמים ועוד. 
יצרו לכם ייחודיות בתוך כל זה. 
מסר ברור וקריא יהיה גם קליט כלפי הגולש, המסר ייקלט כאשר יקראו אותו באופן מיידי ולכן הסיכויים של מס מסוג זה ללכת לאיבוד הוא קטן יותר. 
חשוב מאוד להיות ייחודי ויוצא דופן כדי להראות נכונות ויחודיות ברשת.







לעוד טיפ לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה