יום רביעי, 17 בינואר 2018

הקפידו על תוכן מגוון ויצירתי

חשוב לגוון בתוכן שמעלים לחיזוק הפרסום בפייסבוק
חשוב לספק לאוהדים של הדף העסקי בפייסבוק תוכן מגוון ואיכותי. 
כך גם כאשר מקדמיים את העסק גם דרך הפרופיל ומשתפים דברים שיכולים להגיע לקהל רחב יותר מאשר קהל הלקוחות הספציפי של העסק. 
הגולשים יודעים מתי מדובר רק בניסיון למכור ובתוכן שיווקי ולכן חשוב להעשיר את הידע שלהם ולתת ערך מוסף, כך גם ניתן להגיע לקהל יותר רחב של אוהדים, 
כאשר התוכן הוא ספציפי גם קהל הלקוחות יהיה מצומצם. 
קחו את תחום העניין שלכם לכיוונים שונים והתייחסו לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם כאילו היה סוג של מגזין בתחום ברשת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה