יום ראשון, 7 בינואר 2018

שימוש ברשתות חברתיות שונות ומגוונות

אם בחרתם להשתמש בפלטפורמת הדיגיטל והרשתות החברתיות בפרסום העסק שלכם 
השתמשו במספר רשתות שונות, אל תתמקדו רק ברשת חברתית אחת, 
מומלץ להסתמך על לפחות 2 רשתות שונות.
למשל, לשלב פרסום באינסטגרם עם פרסום בפייסבוק או להשתמש בעוד רשתות כמו גוגל פלוס, טוויטר ועוד. 
כך ניתן להגיע לקהל רחב יותר של אוהדים וזה נותן תמיד יותר מאופציה 1 ללקוחות. 
למשל אם יש לכם עסק שמצריך ויזואליות כמו חנות בגדים או מסעדה ניתן להשתמש בשיווק באינסטגרם שמתמקד בתמונות. 
פייסבוק אינה הרשת החברתית היחידה וניתן גם לפתוח ערוץ יוטיוב ולהעלות סרטונים והדרכות שקשורים לעסק שלכם. 






להמשך לעוד טיפ לחצו כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה