יום חמישי, 8 ביוני 2017

הימנעות משגיאות כתיב והגייה

בכתיבת תוכן שיווקי, מלבד העובדה שהטקסט עצמו מומלץ שיהיה מסודר לפי נקודות וכותרות משנה, חשוב לבצע מעבר והגייה על הטקסט לפני שהוא מועלה. 
שגיאות איות, טעויות מקלדת, הגייה לא נכונה ושימוש בשפה לא תקנית ושגויה יכולים לתת רושם של חוסר מקצועיות וחובבניות עוד לפני שהלקוח מכיר או מתעניין בך. 
ולכן חשוב כאשר כותבים מאמר שיווקי לאתר או אפילו פוסט מקצועי לצורך פרסום בפייסבוק לעבור על הגייה נכונה ולאתר שגיאות וטעויות. 
במידה ואינכם בטוחים בנכונות השפה או צורת ההתבטאות ניתן להיעזר בחבר או בן משפחה אך מומלץ להיעזר בעורך לשוני מקצועי או כותב תוכן מומחה בתחום.   





רוצים עוד טיפ ? לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה