במגוון הרשתות החברתיות השונות הקהל חשוף לכמות
עצומה של תוכן וכדי שהפרסום בפייסבוק או כל תוכן שמועלה
ימשוך את העין ויהיה אפקטיבי – וישיג את מטרתו נדרש להיות ענייניים.
הרשתות החברתיות תורמות לשיח ולקשר בין אנשים אך יחד עם זאת גם חושפות מידע רב בזמן קצר ולכן לרוב הקהל אין זמן לקרוא הכל כל הזמן.
לפיכך חשוב להיות ממוקדים ולמשוך את הקורא כבר בהתחלת הפוסט עם פתיחה מעניינת או פאנץ נחמד.
חשוב כבר בהתחלה לגרום לקורא להמשיך לקרוא את הפוסט שלכם.
חשוב שגם המסר כולו יהיה קצר וקולע בנוסף להתחלה חזקה ומעניינת,
לרוב האנשים אין זמן וסבלנות לקרוא פוסטים ארוכים, חשוב להיות ממוקדי מטרה ובעיקר יצירתיים.
להמשך ועוד טיפ לכתיבה שיווקית לחצו כאן
עצומה של תוכן וכדי שהפרסום בפייסבוק או כל תוכן שמועלה
ימשוך את העין ויהיה אפקטיבי – וישיג את מטרתו נדרש להיות ענייניים.
הרשתות החברתיות תורמות לשיח ולקשר בין אנשים אך יחד עם זאת גם חושפות מידע רב בזמן קצר ולכן לרוב הקהל אין זמן לקרוא הכל כל הזמן.
לפיכך חשוב להיות ממוקדים ולמשוך את הקורא כבר בהתחלת הפוסט עם פתיחה מעניינת או פאנץ נחמד.
חשוב כבר בהתחלה לגרום לקורא להמשיך לקרוא את הפוסט שלכם.
חשוב שגם המסר כולו יהיה קצר וקולע בנוסף להתחלה חזקה ומעניינת,
לרוב האנשים אין זמן וסבלנות לקרוא פוסטים ארוכים, חשוב להיות ממוקדי מטרה ובעיקר יצירתיים.
להמשך ועוד טיפ לכתיבה שיווקית לחצו כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה