יום שבת, 29 באוקטובר 2016

פנייה לרגש

כדי לפנות אל הלקוח ולהגיע לליבו, חשוב לפנות לרגשות שלו, מידע יבש על מוצר או שירות, 
מקצועי ככל שיהיו לא יעשו את העבודה אם לא יגרמו לחיבור, הזדהות או הבעת רגש מסוים מצד הקורא. 
יש להפעיל רגש של חיוך, שמחה, התרגשות, כעס ועוד
בהתאם למוצר אותו אתם מציעים. אך יש 'לגעת' בלקוח, ליצור הזדהות במצב מסוים, 
מענה על מצוקה כלשהי, יש לגעת בכאבים או במקומות השמחים שלו על מנת שירגיש שהשירות שאתם מציעים הוא הפתרון הטוב לתחושות שלו. 
יש להשתמש בפנייה לרגש גם בטקסט עצמו אך בעיקר בכותרת הראשית ובתתי הכותרות עצמן - בסופו של דבר הן שמושכות את הקורא להיכנס למאמר או לאתר שלכם. 
למשל, ניתן להשתמש בכתיבה של פוסטים לפרסום בפייסבוק.
בפייסבוק חשוב מאוד לכתוב את הפוסט בצורה שהקורא לא יאבד איתכם בדיוק כמו במאמר רק בקצרה 




להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה