יום שני, 7 בנובמבר 2016

שימוש בהנעה לפעולה

דבר חיוני מאוד בשימוש בכתיבה שיווקית, בשונה ממאמר מקצועי שמטרתו העברת מידע בצורה מובנת, מאמר שיווקי דוחף את הלקוח לפעולה ומניעה אותו לפעולה – חשוב לכתוב על החברה ועל הישגיה או על יתרונות המוצרים והשירותים אך זה לא מספיק ויחד עם זאת יש לגרום ללקוח לנקוט בפעולה מסוימת בעקבות קריאת התוכן ובסופו לרכוש את המוצר או השירות של העסק עצמו. 
התוכן השיווקי לא צריך להיות אגרסיבי מידי, אך צריך להתמקד בתועלת והרווח ללקוח, 
במה ישפר את איכות חייו וכיצד יכול לעזור לו במצבים מסוימים בחיים, עשו שימוש בפחות מידע תיאורטי ויותר פרקטי, אח בסוף אחרי שהמאמר היה כל כך מעניין את הגולש הפוטנציאל שלכם אנחנו נשתמש בהנעה לפעולה וזה חייב להיות מילים ספציפיות שיניעו אותו.







להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה