יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

מיקוד בתחום אחד ספציפי

כאשר ניגשים לכתוב מאמר מקצועי במיוחד בתחום השיווק יש להחליט על נושא אחד ממוקד אליו המאמר יתייחס. 
יש לוודא שהמאמר אינו מתפתח ומתפרס על נושאים שונים ולהתמקד. 
כאשר מאמר אינו ממוקד מטרה ברורה הוא יכול לבלבל את הקורא ולגרום לו להחמיץ את הרעיון המרכזי אותו המאמר רוצה להעביר לקורא. 
למשל אם המאמר מתמקד בהפצה של מוצר מסוים ומטרתו הגדלת המכירות ושכנוע הלקוח לרכוש אותו, 
אך הניסוח, סגנון הכתיבה ובעיקר התוכן במאמר אנו ממוקד מטרה – המסר עלול להתפספס והמוצר לא ימכר. 
למשל,בית עסק יכול להשתמש בכך לשיווק באמצעות בלוג. 
כמו כן מאמר כללי יותר המתמקד בתחום ספציפי, מומלץ לרשום את הרעיון העיקרי, את התחום המוגדר והספציפי ומטרת המאמר. 
לאחר מכן, רצוי לערוך רשימה של תתי רעיונות/נושאים עיקריים שישמשו קווים מנחים לכתיבת התוכן. 
כאשר הכותב מציב לעצמו סוגיה מוגדרת אליה הוא מתכוון להתייחס במאמר – היא תהיה מובנת גם לקורא וכך תוכלו למכור את המוצרים ושירותים שלכם בכלי קלות ובלי שום בעיה. 






להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה