יש לסקרן את הקורא ולגרום לו לרצות ורכוש עוד מידע
לגבי הנושא, לכן אין לתת את כל המידע מיד במאמר אך גם לא להחסיר מידע משמעותי
מינון ואיזון הן המילים המנחות בכתיבה שיווקית.
יש להתמקד בנושא מסוים ולא לקפוץ מנושא לנושא.
מומלץ לא לחזור על פרטים שכבר נכתבו על מנת לא לשעמם את הקורא.
כאשר קיימת חזרה על פרטים מסוימים הם ספציפיים ומטרתם היא מכירה ושנוע של הקורא לגבי רכישת מוצר או שירות מסוים,
לכן אם וכאשר חוזרים על מידע מסוים יש לעשות זאת בצורה סמויה שאינה 'מכירתית' בצורה מובהקת אלא שתשים דגש על התועלת של המוצר עבור הלקוח ואורח חייו ואינה רק הרווח של המוכר.
יש לשים את הלקוח במקום הראשון. התמקדו במאמר במוצר או פריט אחד אותו בחרתם לקדם.
ניתן להשתמש בסוג כתיבה זה גם לצורך ניהול דף עסקי בפייסבוק, כמו ניסוח התוכן בו ועוד.
להמשך לחץ כאן
יש להתמקד בנושא מסוים ולא לקפוץ מנושא לנושא.
מומלץ לא לחזור על פרטים שכבר נכתבו על מנת לא לשעמם את הקורא.
כאשר קיימת חזרה על פרטים מסוימים הם ספציפיים ומטרתם היא מכירה ושנוע של הקורא לגבי רכישת מוצר או שירות מסוים,
לכן אם וכאשר חוזרים על מידע מסוים יש לעשות זאת בצורה סמויה שאינה 'מכירתית' בצורה מובהקת אלא שתשים דגש על התועלת של המוצר עבור הלקוח ואורח חייו ואינה רק הרווח של המוכר.
יש לשים את הלקוח במקום הראשון. התמקדו במאמר במוצר או פריט אחד אותו בחרתם לקדם.
ניתן להשתמש בסוג כתיבה זה גם לצורך ניהול דף עסקי בפייסבוק, כמו ניסוח התוכן בו ועוד.
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה