כתיבה שיווקית פונה ללקוח של העסק ובונה איתו סוג של
מערכת יחסים.
כתיבה שיווקית לא צריכה להציג את המוצר עצמו,
זה דבר שפחות מעניין את הלקוח.
הדבר הפרקטי יותר עבורו הוא הבעיה או הצורך עליו עונה המוצר שמנסים למכור או היתרון שלו על שאר המותגים.
יש להתמקד בתועלת של המוצר ופחות על המהות שלו, כלומר איך הוא יכול להשפיע על אורח החיים של הלקוח ונותן לו להגיע למצב הרצוי, ובמה הוא מסייע לו באיכות חייו. כמה החיים שלו ישתפרו ברגע שהוא יקנה את המוצר או את השירות שלכם.
להמשך לחץ כאן
כתיבה שיווקית לא צריכה להציג את המוצר עצמו,
זה דבר שפחות מעניין את הלקוח.
הדבר הפרקטי יותר עבורו הוא הבעיה או הצורך עליו עונה המוצר שמנסים למכור או היתרון שלו על שאר המותגים.
יש להתמקד בתועלת של המוצר ופחות על המהות שלו, כלומר איך הוא יכול להשפיע על אורח החיים של הלקוח ונותן לו להגיע למצב הרצוי, ובמה הוא מסייע לו באיכות חייו. כמה החיים שלו ישתפרו ברגע שהוא יקנה את המוצר או את השירות שלכם.
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה