יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

יכולת ההמרה של האתר

מושפעת מדפי האודות ומהדפים השיווקיים שמפורסמים בו, 
יש לייחס חשיבות רבה לניסוח בכתיבה שיווקית רהוטה, ברורה ומתוחכמת. 
חשוב לתכנן היטב את מבנה האתר שישפיע על יחס ההמרה, האתר יחולק כך - יורכב מדפים שיווקיים, 
דפים אודות החברה עצמה ותוכן או מידע מקצועי שחשוב ללקוח לדעת בנוגע למוצרים שלך. 
לדפים השיווקיים יש בהכרח השפעה על יכולת ההמרה באתר זאת לעומת דפי מידע שמטרתם העשרת התוכן באתר והידע הכללי של הקורא בפן המקצועי, 
יש לשבץ מידע רחב אודות נושא מסוים וכך לקדם את האתר בגוגל, בעיות, פתרונות, דרכי טיפול והתמודדות, ידע ורקע כללי, מידע חיוני ועוד. 
לא רק תוכן שיווקי על מוצרים מסוימים. 
מידע מסוג זה יחשוף את האתר שלכם ביותר ביטויי חיפוש מסוימים, מידע זה יחזק את מילות המפתח המרכזיות.







להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה