יום חמישי, 10 בנובמבר 2016

הגדרה של קהל היעד

כבית עסק, ערוך רשימה מדויקת של הקהל הפוטנציאלי שלך, 
מי הם הלקוחות שבאים לבית העסק, 
למי הוא יכול להתאים, האם לקהל צעיר או לקהל מבוגר יותר, 
עשה זאת לפני תחילת הכתיבה של התכנים באתר. 
דע למי אתה פונה – כך תוכל לדעת כיצד לנסח את התוכן הרצוי, 
האם בשפה גבוהה ורהוטה או בשפה קלילה יותר וצעירה. הגדרה של קהל היעד יכול לשמש אותך גם בפרסום ברשתות החברתיות.


חשוב מאוד להגדיר את הקהל שלכם עוד לפני שאתם מתחילים לכתוב את התכנים שלכם 
כי לא בכל רשת חברתית יהיה אותו קהל בגלל זה חשוב מאוד לבחון את הפלטפורה שאתם מפרסמים שם ואת הקהל שבא אלים וגם את הקהל שנכנס אליהם לאתר.
חשוב לדבר אל הקהל הספציפי בשפה שלו כדי להתחבר אליו.





להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה