יום שלישי, 24 בינואר 2017

כתיבת התוכן כמו סיפור

כאשר התוכן כתוב באופן שמספר סיפור מסוים הוא נגיש וידידותי יותר לקוראים.
כתיבה שיווקית שבה הכותב מספר סיפור כלשהו חשובה כדי ליצור קשר רגשי עם הקוראים. 
כך ניתן ליצור קשר עם קהל יעד מסוים ולספק לו את המידע שרוצה לקבל כדי שיגרום לו להתעניין במוצר מסוים. 
הסיפור צריך להיות מונע ומכוון לרגש את הקורא ולאחר מכן להניע אותו לפעולה בעקבות התגובה הרגשית שתתעורר אצלו.
סיפור אישי יכול להיות דרך טובה ליצר אינטרקציה עם הגולשים שלכם חשוב לדעת לפנות אל הרגש כי בעקבות מה שאתם רושמים ככה הגולשים שלכם יהיו יותר מעוניינים לקרוא את הסיפור שלכם וכמובן יכירו אותכם יותר כי כבר אתם מספרים את הסיפור שלכם ויורדים אל גובה העיניים של הקהל שלכם אתם יוצרים הזדהות איתו שזה מאוד חשוב כי סה"כ כולנו בני אדם לפני שאנחנו בעלי עסקים,
לכן חשוב שהקהל יכיר אותכם ואת הסיפור חיים שלכם. 

אז תתחילו לכתוב על עצמכם!





להמשיך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה