כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות

שירותי כתיבת התוכן שאנו מציעים כוללים בתוכם גם כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות השונות. הפוסטים הללו הם בעלי אופי שיווקי ומשפיעים על התדמית של העסק בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלו. שימוש בכתיבה שיווקית הוא דבר אפקטיבי וחיוני להצלחת קמפיין הפרסום של העסק והגדלת קהל הלקוחות שלו, בעיקר כאשר מושקעים בכך תקציבים ומשאבים – המטרה היא למקסם את הפרסום ללקוח. הכוח נמצא במילים.

השירות שאנו מציעים כולל כתיבת פוסטים למגוון הרשתות החברתיות הנפוצות כיום בשוק ומהוות נתח מרכזי מקהל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. מרבית הציבור משתמש בהן באופן קבוע ויומיומי – חשוב לנצל זאת גם עבור העסק שלך. באמצעות פרסום ברשתות החברתיות ניתן להגיע לקהל יעד ממוקד ולבצע פילוח שלו על פי אזורי בחירה גיאוגרפיים, גילאים, תחומי עיניין ועוד. השירות ניתן בשלל הרשתות החברתיות –

פייסבוק – כתיבה ופרסום של פוסטים שיווקים הינו חלק בלתי נפרד מניהול של דף עסקי בפייסבוק בצורה נכונה ויעילה. בפייסבוק ישנם סוגים שונים של פוסטים שיווקיים – כתיבת פוסטים לצורך קידום מודעה ממומנת – מודעה שמופיעה, לאחר תשלום סמלי לפייסבוק, לקהל יעד ספציפי ומאפשרת השארת פרטים והנעה לפעולה – פלטפורמה נפוצה ואפקטיבית להגעה לקהל יעד רצוי. ניתנת לשימוש למשל – לקידום מוצר ספציפי, מבצע או הנחה. בנוסף ישנם פוסטים שיווקיים שאינם מוצמדים למודעה ממומנת ומופיעים בדף העסקי של הלקוח – זמינים לצופי הדף ולחבריהם ומקודמים באופן אורגני.

טוויטר – העיקרון ברשת טוויטר הינו כתיבת מסרים קצרים וממוקדים. לשם כך דרוש לבחור את המילים ואת אופן הניסוח של הפוסט בצורה שקולה ומקצועית. ניסוח המלל הנמצא בפוסט השיווקי הוא התדמית של העסק בעיני הלקוח ולכן יש לנקוט בטכניקות כתיבה שימשכו את תשומת ליבו של הלקוח גם במעט מילים. פרסום בטוויטר יעיל לעסקים מסוגים שונים וניתן להשתמש בו למשל כדי לעדכן במבצע, הנחה, פריט או שירות חדש שמציע העסק ועוד מגוון צרכים.

אינסטגרם – רשת האינסטגרם מתמחה בתמונות אך ישנו תיאור לתמונות שגם מהווה חלק חשוב מתהליך המכירה והשיווק של העסק בעיני הלקוח, תיאור התמונה חייב לתאר את התדמית של העסק בצורה האמינה והרצינית בעיני הלקוח. המלל הוא קצר מפאת אופי הרשת החברתית כמתמקדת בתמונות ולא במילים, לכן חשוב לבחור את המילים ואת הניסוח בדרך איכותית ומקצועית.


כמובן שקיימות עוד מגוון רשתות חברתיות בהן ניתן לפרסם עסקים ולכתוב פוסטים שיווקיים לקידום העסק, למשל – רשת גוגל פלוס, לינקדין, פינטרסט ועוד. פרסום ברשתות החברתיות הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק של העסק וכך גם כתיבת הפוסטים השיווקים שמטרתם למתג את העסק והתדמית שלו בעיני הלקוחות ולגרום להם לבצע פעולה הקשורה לעסק – מילוי פרטים, יצירת קשר ועוד. ההצלחה שלנו היא ההצלחה שלכם, באמצעות הכתיבה והתוכן שלנו, נפנה יחד לרגש של הלקוח, נדגיש את התועלת שלו מבית העסק ויחד נגדיל את קהל הלקוחות ואת ההכנסות של העסק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה