יום ראשון, 5 בפברואר 2017

מומלץ לא להתמקד בסכום המוצרים אלא ביתרונות שלהם

כתיבה שיווקית שמפרסמת עסק מסוים בעבר היה נהוג לציין את המחירים של המוצרים כבר בתוכן עצמו וגם בעלי העסקים תמכו בכך.
כיום המצב השתנה, רוב הציבור לא מתלהב מהעובדה שמנסים למכור לו דבר מסוים ולכן ציון של המחיר בתכנים שונים לא מומלץ למרות שאם זה מוצרים ממש שווים וממש זולים אז כן אפשר לפרסם מחיר וגם תנסו להימנע כי סה"כ זה עוד דרך לסקרן את הלקוח ולמשוך אותו כדי שיתקשר אליכם או ישלח הודעה לכן חשוב מאוד לסקרן את הלקוח בכל דרך.
ההתמקדות היא בסיבה מדוע הלקוח חייב לשלם את המחיר הנדרש ולמה המוצר מעניק לו תועלת. 
כך השיטה היא יצירה של ביקוש וצורך כלפי המוצר וזה מה שגורם להם לרכוש אותו בסופו של דבר. 
תנו סיבה טובה ללקוח לקנות את המוצר או השירות שלכם למה חשוב כל כך שהוא ישלם לכם ולא למישהו אחר.
איך המוצר או השירות שלכם ישפיע עליהם איך זה עוזר להם?
חשוב לשאול את השאלות הנכונות









להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה