יום חמישי, 12 בינואר 2017

לא להשתמש בשפה או בתוכן עם מורכבות גבוהה מידי

העדיפות היא לכתוב בפשטות כדי להנגיש את התוכן לקהל רחב יותר, 
אם התוכן יהיה מורכב עוד מתחילתו הקורא יאבד את החשק להמשיך את הקריאה, 
התוכן חייב להיות ידידותי ומובן לקורא, 
לקוראים מכל הסוגים ועם רמות משכל שונות ולא רק לקהל יעד מסוים. 
כך גם המסר שמועבר חייב להיות תמציתי ומסודר. 
במיוחד כאשר הפניה היא לקהל רחב עם מאפיינים שונים כמו קישורים שמופיעים בפרסום בפייסבוק, 
כך גם הקורא ירגיש שהשיח מתנהל בגובה העיניים.





להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה