לעיתים אפשר לחשוב שכתיבה שיווקית בצורה
מתוחכמת או בשפה גבוהה ורהוטה מידי זה דבר שניראה טוב ומייצר רושם מסוים,
אך זה לא תמיד כך מכמה סיבות
ראשית, רוב האנשים מדברים בשפה עממית יותר ומעטים מבינים שפה גבוהה מידי,
צריך לדבר בשפה תקנית ומובנת אך חשוב גם שהקורא יבין אותך,
דבר זה תלוי גם בקהל היעד של העסק.
תוכן שמיועד לרופאים, רואי חשבון או עורכי דין לא תמיד יתאים לאחרים,
ישנה שפה מקצועית שלא תמיד מובנת לכלל הציבור, לכן חשוב לדעת למי אתם פונים.
דבר נוסף הוא שחשוב לתת הרגשה של 'בגובה העיניים' לדבר אל ליבו של הלקוח בשפה אותה הוא מבין ומכיר.
לכן חשוב מאוד לבחון את הקהל שאתם רוצים לפנות ולהבין למי אתם רוצים חשוב מאוד לרדת אל השורש ולדעת את הדברים האלה ואז אתם תוכלו להיות מאורגנים ולדעת מה לעשות בהתאם לקהל שלכם!
לעוד טיפ לחץ כאן
אך זה לא תמיד כך מכמה סיבות
ראשית, רוב האנשים מדברים בשפה עממית יותר ומעטים מבינים שפה גבוהה מידי,
צריך לדבר בשפה תקנית ומובנת אך חשוב גם שהקורא יבין אותך,
דבר זה תלוי גם בקהל היעד של העסק.
תוכן שמיועד לרופאים, רואי חשבון או עורכי דין לא תמיד יתאים לאחרים,
ישנה שפה מקצועית שלא תמיד מובנת לכלל הציבור, לכן חשוב לדעת למי אתם פונים.
דבר נוסף הוא שחשוב לתת הרגשה של 'בגובה העיניים' לדבר אל ליבו של הלקוח בשפה אותה הוא מבין ומכיר.
לכן חשוב מאוד לבחון את הקהל שאתם רוצים לפנות ולהבין למי אתם רוצים חשוב מאוד לרדת אל השורש ולדעת את הדברים האלה ואז אתם תוכלו להיות מאורגנים ולדעת מה לעשות בהתאם לקהל שלכם!
לעוד טיפ לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה