יום שבת, 25 במרץ 2017

הטיעון החזק הוא הקו המנחה בכתיבת התוכן

כאשר מתחילים לכתוב מאמר שיווקי חשוב להדגיש ולהתמקד ביתרון המשמעותי ביותר של המוצר כבר מההתחלה, 
להדגיש ולבסס אותו ולפיו לבסס את שאר הטיעונים הפחות מרכזיים. 
מומלץ להשתמש בכוח של הדבר העיקרי במוצר כדי לשכנע את הלקוח לרכוש אותו וליצור אמינות עם הקוראים. 
הנקודה המרכזית של תועלת המוצר וחשיבות והיא משמעותית הכתיבה שיווקית ויש להתייחס אליה כקו מנחה לאורך כל כתיבת המאמר. 
ושוב זה אותם שאלות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו כל הזמן.
למה שהלקוח יקנה את המוצר דווקא ממך?
חשוב לתת את הסיבה הטובה וליישם אותה.
למה כל כך חשוב שהוא יקנה את המוצר הזה ממך? איך זה ישנה את החיים שלו ?
תנו את הסיבה הטובה ביותר!
אם זה יחסוך לו זמן, זמן היום זה מרכיב מאוד חשוב בחיים שלנו להרבה אנשים אין מספיק זמן כדי לטפל בכל הדברים שלהם.







לעוד טיפ לכתיבה שיווקית לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה