רוב
הקוראים הפוטנציאליים יוותרו על קריאה של תוכן מסוים אם הכותרת לא גרמה להם להיכנס
אל הכתבה. הכותרת היא החשובה ביותר מהבחינה שהיא תגרום ללקוח לקחת את ההחלטה האם
המידע רלוונטי אליו ומסקרן אותו והוא מעוניין להקדיש לכך את הזמן המוגבל שיש לו או
האם מעדיף לעבור הלאה.
כדי להגיע לקהל היעד חייב לכתוב כותרת שתגרום לסקרנות ולהיכנס אל הכתבה,
במיוחד אם מדובר בקישור שמופיע בפרסום בפייסבוק. הכותרת צריכה להניע לפעולה ולגרום לאנשים להתקשר או להשאיר פרטים.
נסו לתת כותרת לתמונה כתבו לי בתגובות!
להמשך לחץ כאן
כדי להגיע לקהל היעד חייב לכתוב כותרת שתגרום לסקרנות ולהיכנס אל הכתבה,
במיוחד אם מדובר בקישור שמופיע בפרסום בפייסבוק. הכותרת צריכה להניע לפעולה ולגרום לאנשים להתקשר או להשאיר פרטים.
נסו לתת כותרת לתמונה כתבו לי בתגובות!
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה