יום שלישי, 3 בינואר 2017

בניית כותרת שמסקרנת ומושכת את הלקוח

רוב הקוראים הפוטנציאליים יוותרו על קריאה של תוכן מסוים אם הכותרת לא גרמה להם להיכנס אל הכתבה. הכותרת היא החשובה ביותר מהבחינה שהיא תגרום ללקוח לקחת את ההחלטה האם המידע רלוונטי אליו ומסקרן אותו והוא מעוניין להקדיש לכך את הזמן המוגבל שיש לו או האם מעדיף לעבור הלאה.
כדי להגיע לקהל היעד חייב לכתוב כותרת שתגרום לסקרנות ולהיכנס אל הכתבה, 
במיוחד אם מדובר בקישור שמופיע בפרסום בפייסבוק. הכותרת צריכה להניע לפעולה ולגרום לאנשים להתקשר או להשאיר פרטים.  

נסו לתת כותרת לתמונה כתבו לי בתגובות!






להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה