יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

ליצור סקרנות ועניין

דבר שלא תמיד בסיסי בכתיבה שיווקית שמטרתה אינה רק משיכה של קהל לתוכן מסוים אלא גם לעורר סקרנות ורצון לדעת עוד מידע לגביו. 
המטרה היא לשכנע את הקורא בנכונות הדברים שאתה כותב. 
לכן, נדרש שהתוכן יהיה קצר יותר ומובן לו מנת שיוכל להבין בצורה מהירה את מטרת הכותב. 
חשוב לא להעניק את כל המידע מיד בהתחלה אלא לעורר סקרנות מסוימת אצל הלקוח שתגרום לו להמשיך לקרוא את המאמר ותעניק לו ערך מוסף לגבי מידע שרלוונטי אליו ויכול לעזור לו.










להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה