דבר שלא
תמיד בסיסי בכתיבה שיווקית שמטרתה אינה רק משיכה של קהל לתוכן מסוים אלא גם
לעורר סקרנות ורצון לדעת עוד מידע לגביו.
המטרה היא לשכנע את הקורא בנכונות הדברים שאתה כותב.
לכן, נדרש שהתוכן יהיה קצר יותר ומובן לו מנת שיוכל להבין בצורה מהירה את מטרת הכותב.
חשוב לא להעניק את כל המידע מיד בהתחלה אלא לעורר סקרנות מסוימת אצל הלקוח שתגרום לו להמשיך לקרוא את המאמר ותעניק לו ערך מוסף לגבי מידע שרלוונטי אליו ויכול לעזור לו.
להמשך לחץ כאן
המטרה היא לשכנע את הקורא בנכונות הדברים שאתה כותב.
לכן, נדרש שהתוכן יהיה קצר יותר ומובן לו מנת שיוכל להבין בצורה מהירה את מטרת הכותב.
חשוב לא להעניק את כל המידע מיד בהתחלה אלא לעורר סקרנות מסוימת אצל הלקוח שתגרום לו להמשיך לקרוא את המאמר ותעניק לו ערך מוסף לגבי מידע שרלוונטי אליו ויכול לעזור לו.
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה